L’adeu de McTriayLampolla

Hola, sóc LaTriay.

En llegir l’enunciat de la PAC3 vaig quedar una mica trista.  M’havia acostumat a la Mctriay, a posar-la al cabàs quan vaig a mercat, per si de cas sorgia una imatge o una història.  El Masnou és poble de pirates, no s’espanten de res, però la senyora que de tant en tant treu una ampolla de la bossa i fa una foto (jo), els sembla una mica estranya.

M’he divertit molt, i li estic molt agraïda a la  meva ampolla. He après a mirar el món amb els seus ulls. I m´ha donat tot un munt d’eines (que m’agradaria saber aprofitar!).  I és per això que, tot i que ara mateix hauria d’estar ja enllestint la PAC3, estic encara enganxada a la McTriay. Li vaig voler donar un final digne i agraït. Ho vàrem estar parlant, i ens va semblar que aquesta era una molt bona manera d’acomiadar-nos.

Moltes gràcies, ampolla.

(heu de fer clic a “watch on Vimeo)

 

 

Anuncis